פרשת: ויקרא | הדלקת נרות: 17:12 | הבדלה: 18:29 (ירושלים) 

דף הבית > > ברוך דיין האמת: הקדוש יהודה גואטה הי”ד

ברוך דיין האמת: הקדוש יהודה גואטה הי”ד

אסון כבד: לאחר שלושה ימים בהם נלחם על חייו, יהודה גוואטה שנפצע אנושות בפיגוע הירי בצומת תפוח הלך אתמול לעולמו • הוא הותיר אחריו את שני הוריו וששה אחים הכואבים ודואבים את לכתו בטרם עת
צילום: ללא

לאחר שלושה ימים שבהם הוא נלחם על חייו מאז שנפצע קשה בפיגוע בצומת תפוח שהתרחש ביום ראשון אחה”צ, יהודה גוואטה הי”ד, תלמיד הישיבה באיתמר, נפטר אתמול בלילה מפצעיו הקשים בבית החולים. הקדוש יהודה הי”ד, הותיר אחריו את שני הוריו וששה אחים הכואבים ודואבים את לכתו בטרם עת.

 

 

יהודה צעד יחד עם חבריו, בניה פרץ ועמיחי חלא לצומת תפוח, אלא ששם מחבל מתועב הגיח עם רכבו וירה לעברן כמה כדורים, יהודה נפגע אנושות, ומאז נלחמו הרופאים על חייו. כאמור, אתמול הוא השיב את נשמתו לבוראה. חברו בניה עדיין מאושפז בבית החולים וצפוי לעבור ניתוח בעמוד השדרה ביום ראשון הקרוב.

 

מבית החולים בילינסון שבפתח תקווה, שם אושפז יהודה ז”ל, נמסר: “בצער רב בית חולים בילינסון מודיע על פטירתו של הפצוע האנוש מצומת תפוח. יהי זכרו ברוך”. משפחת גוואטה מסרה בצער: “ברוך דיין האמת. בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על פטירתו של בנינו, אהובנו היקר יהודה גואטה הי”ד, אשר נרצח בדמי ימיו על ידי בני עוולה”.

 

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לפטירתו ומסר: “אני שולח תנחומים עמוקים למשפחתו של יהודה גואטה ז״ל. צה”ל, השב״כ וכוחות הביטחון נמצאים במרדף אחר המחבל בן עוולה. אנחנו נגיע אליו בקרוב מאוד ונמצה איתו את הדין. אלו רגעים קשים עבור משפחת גואטה ועם ישראל כולו נמצא יחד איתם ביגונם הכבד.” שר הביטחון, בני גנץ הגיב למקרה המצער וכתב: “‏ליבי הלילה עם משפחת גואטה, שאיבדו הלילה את יהודה, רק בן 19, לאחר שנורה בפיגוע הנפשע בצומת תפוח. צה”ל וכל כוחות בביטחון לא ינוחו עד שיתפסו את המחבל שרצח את יהודה. תנחומיי העמוקים, הלוואי ולא תדעו עוד צער”.

 

שעה קלה לאחר פטירתו של יהודה ‏פרסם השב”כ כי “בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שב”כ, צה”ל ומשטרת ישראל אותר ונעצר המפגע אשר ביצע את פיגוע הירי בצומת תפוח בו נרצח יהודה גואטה ז”ל ונפצעו 2 אזרחים ישראלים נוספים. המפגע הוא מונתצר שלבי, בן 44, תושב תורמוסייעא, ללא שיוך ארגוני”.

 

מסע ההלוויה יצא הבוקר (חמישי) בשעה 11:00 בבוקר מרחבת בית הכנסת היכל יעקב בקרית משה בירושלים וימשיך להר המנוחות בגבעת שאול שם ייטמן. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדשים מהרב

“חשבתי שיהודי זה מקצוע, לא ידעתי שזה עם”; ראיון ראשון עם זוג הגרים המסקרן
Shape-2
לאוקשטיין, קרדיט ענבל אורלב (5)
“זה משהו שבמכון מאיר הבינו הרבה לפני כולם”; אורי מלמד בראיון מיוחד
Shape-2
אורי מלמד 2
ברוך דיין האמת: הקדוש יהודה גואטה הי”ד
Shape-2
IMG-20210505-WA0146
אסון מירון: הילד מחפש את השוטר שהציל אותו ממוות
Shape-2
sunset-1807524_640
מפעים: הילד שנהרג במירון בא לאחיו בחלום
Shape-2
הנער-משה-לוי-זל
תיעוד מצמרר: האב שאיבד את ילדו במירון ניחם אבלים
Shape-2
whatsapp-image-2021-05-02-at-135828-1.jpeg
מ”ה השם אלוקיך שואל מעמך: 45 הרוגים באסון מירון
Shape-2
נר נשמה
מרגש: מפקדי מג”ב העניקו את סיכת הלוחם ללוחמים מ”שלוה”
Shape-2
Screenshot_20210429-092405_WhatsApp
נוסעים למירון? שימו לב: כך תעבוד התחבורה להילולא
Shape-2
Screenshot_20210428-151126_WhatsApp
ל”ג בעומר בפתח? כך תחגגו בצורה נכונה
Shape-2
Smoke

הרשמה חינם
דרך חשבונך בגוגל יתן לך:

  1. דף בית מותאם עם רבנים וסדרות מועדפים
  2. היסטוריית צפיות וחזרה למיקום אחרון שצפית
  3. הורדת וידאו ושיפורים אינטראקטיביים בנגן
  4. ועוד הטבות מתפתחות בהמשך השדרוג של הערוץ!
דילוג לתוכן