פרשת: צו | הדלקת נרות: 18:16 | הבדלה: 19:34 (ירושלים) 

דף הבית > > “יש לזה מחיר, אבל לקחתי אותו בחשבון”; רגב הוד חושף את השלכות השתתפותו בתוכניות הריאליטי

“יש לזה מחיר, אבל לקחתי אותו בחשבון”; רגב הוד חושף את השלכות השתתפותו בתוכניות הריאליטי

בגיל ארבעים ואחרי שהופיע בבמות הגדולות בארץ, הזמר רגב הוד כבר לא בתחרות עם אף אחד, מאמין שתוכניות ריאליטי הן היח"צ הטוב ביותר, ומדבר בגילוי לב על משבר הקורונה שטרף עבורו את כל הקלפים
צילום: אלעד מתתיהו

הזמר רגב הוד (40) הגיע מבית מאוד מוזיקלי, הוא מתאר זיכרונות ילדות של אחיות שלו תולות בבית פוסטרים של ירדנה ארזי ועפרה חזה, של אחותו ליאת מקליטה את ‘שיר אהובת הספן’, זיכרון של שלמה ארצי ברקע, ובכללי, בית תימני בו כולם אהבו לשיר. “המזל שלי הוא שאני בן זקונים” הוא מספר. “גם לאח שלי גיל, שמבוגר ממני בשבע שנים, היה את החלום הזה לשיר. הוא הופיע בכל מיני מקומות, הקליט פלייבקים, אבל אני חושב שזה דעך בגלל שההורים לא נתנו לזה ביטוי וגב, ובעצם להערכתי פספסו את הכישרון שלו. כשאני הגעתי, הדודים והמשפחה אמרו לאבא ‘פספסת כבר את גיל, אל תפספס את רגב”.

 

 זיכרונות מבית אבי

“גדלתי בבית מסורתי” הוא מספר, “סבא שלי היה רב בתימן, וכבר מגיל קטן למדתי אצל המורי לקרוא מספר תורה. אני זוכר את עצמי הולך לבית הכנסת ועולה כחזן, כילד שעושה את התרגום ליד הספר. הילדות שלי היא לגמרי בית הכנסת. האחים שלי אמנם למדו בבתי ספר דתיים, אבל הבית לא היה דתי ואבא היה נוסע בשבת. במהלך השנים אחד האחים שלי חבר בתשובה, יש לו חמישה ילדים. אחיות שלי מסורתיות, ואני פשוט מתמגנט לקדוש ברוך הוא.

“הרבה אנשים מתחברים לה’ דרך רבנים, אבל לי אין רב. יש לי צינור ישיר לקב”ה, ואם צריך לבקש ממנו משהו, אם צריך להתחנן למשהו, זה אני מולו. אני לא אומר שעצה מרב זה לא דבר מצוין, אבל אני מעדיף להיות תמיד ישירות מול הקדוש ברוך הוא. הוא אבא שלי, ואבא שומע הכל”.

הזכרת את בית אבא. מול הילדות שלך, אילו דברים אתה עושה כמו ההורים שלך ומה אתה דווקא עושה אחרת?

“לקחתי מבית אבא את החינוך” הוא בוחר כמעט בלי לחשוב. “אני לא יודע בדיוק איך להסביר את זה, אבל נגיד לפעמים אני מרגיש שאשתי המדהימה הלן יותר מתירה לילדים דברים, בעוד שאני יכול להיות יותר נוקשה איתם. יחד עם זאת, למדתי מההורים שלי, מאיך שהם חינכו אותנו, שתשובה של אבא או אמא היא דבר אחד. אם אמא אמרה לא אז זה לא, ואבא בחיים לא שובר את מילתה. החינוך אצלנו היה חזק וטוב, ואני מנסה להקנות אותו גם לילדות שלי.

“בצד ההפוך, אני בהחלט יותר מתירני מההורים שלי. הייתה לנו ילדות קשה יותר, ההורים עבדו קשה, גם אנחנו עובדים קשה אבל לא ככה, אז אני מנסה קצת להקליל יותר עם הילדים. בתור ילד לא היינו הולכים לבתי מלון ומסעדות, זה היה בשנות השמונים הקשות, ואני משתדל לתת לילדות דברים שלא היו לי. הבילוי הכי גדול אצלנו היה פעם בשנה בחופש הגדול לנסוע לחוף דוגית בכנרת, אבא היה מקים אוהל והיינו נשארים שם ארבעה-חמישה ימים ל’הפנינג הגדול'”.

 

עם הפנים קדימה

אני מדבר עכשיו עם רגב של גיל ארבעים. אם הייתי הולך עשור אחורה עכשיו, לגיל 30, איזה רגב הייתי פוגש?

“ניסיון החיים שלי עוזר לי מאוד” הוא עונה, “אבל אני זוכר את עצמי בגיל 30, כבר אחרי תכנית טלוויזיה יומית בערוץ 24 ותוכנית רדיו יומית ברדיו לב המדינה, עדיין רווק אבל כבר בזוגיות עם הלן. זה כבר היה רגב יציב, עם בית, עם רגלים על הקרקע. רגב שלא מסתנוור מאור הזרקורים”.

ועם הפנים קדימה, איך אתה חושב שיראה רגב של גיל 50?

“אני רוצה שהוא יהיה אדם בריא וטוב, מאושר, שעדיין שר, עם משפחה מרובת ילדים. יש לי שתי בנות, אני רוצה גם בנים. אני לא בתחרות עם אף אחד ולא רודף אחרי שום דבר. הגעתי להישגים, עשיתי הופעות גדולות בארץ ומעבר לים, ככה שאין לי מה להסתכל על הדשא של השכנים. הופעתי במיאמי, לוס אנג’לס, ניו יורק, רוסיה, בולגריה ועוד ועוד. “תודה לאל אני עסוק כל הזמן. אלוהים נותן לי פרנסה ואני מבסוט מהדרך שלי. המוזיקה אצלי מגיעה מהלב והנשמה, ומבחינתי היא כל חיי וכל עולמי”.

צילום : אודי ציטיאט

 

בשנים האחרונות השתתפת בשלוש תוכניות ריאליטי שונות, שזה בערך שלוש יותר מרוב האנשים במדינה. מה משך אותך לזה?

“מי שהפציר בי להיכנס למירוץ למיליון זו אשתי הלן” מספר רגב. “היא רואה את הסדרות האלו, אני לא כל כך ידעתי במה מדובר, ובכל זאת הלכנו על זה, שיחקנו את המשחק, היינו טובים ואפילו הגענו לגמר. אמנם לא זכינו במיליון, אבל הגענו לגמר והיינו זוג מאוד אהוב. אחרי שסיימנו שם מצאתי את עצמי לא פעם בניו יורק או בהופעות אחרות בכל מיני מקומות בעולם, ואנשים מדברים איתי על המירוץ ועל הזוגיות שלי. הבנתי שיש לזה קהל ענק בעולם, לפחות אצל הישראלים שגרים בחו”ל, וזה עושה לי ולשירים שלי יחסי ציבור מאוד טובים. אני נחשף לקהלים חדשים שלא בהכרח ידעו מי זה רגב הוד, ולא הכירו את הלהיטים שלי, ופתאום אחרי שהם נחשפו לאישיות שלי במירוץ למיליון הם נכנסים ליוטיוב ושומעים רגב הוד.

“אמנם ריאליטי זו לא בהכרח פלטפורמה מוזיקלית, אבל זו דרך לקנות מניות חדשות וקהלים חדשים. גם כשחשבתי להשתתף בהישרדות, כולם ייעצו לי לא ללכת למשחק הזה, אבל גם במשחק הזה, שהוא מאוד קשה פיזית ונפשית, השתדלתי לשמור על איפוק וסבלנות, ואני מאמין שגם האנשים בבית ראו והעריכו את זה. וכן, זה מתרגם גם לצפיות ביוטיוב.

“יש לזה מחיר כמובן”, הוא מודה, “אבל לקחתי אותו בחשבון. כל עוד אשתי ברוך ה’ עם רגליים יציבות על הקרקע – ואני מגיל צעיר עם רגליים יציבות על הקרקע – אנחנו לא מתבלבלים. אנחנו מתהווים ביחד כגוף אחד ברוך ה’, ככה שטפו טפו טפו אני לא מוצא פגם בחשיפה”.

בשנים האחרונות רגב גם מופיע לא מעט באירועים וכנסים של הליכוד, ואף שר לא פעם ב’דואט’ עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו באירועים אלו. “אני קודם כל זמר”, הוא עונה כשאני מגשש אם לא מפריע לו להזדהות פוליטית. “אני כן מתחבר כמובן למה שאני עושה, אבל בסוף אני גם זמר שזו הפרנסה שלו”. כשאני מגשש אם הוא יהיה מעוניין לחצות את הקווים  – במידה ויציעו לו נניח שריון בליכוד – הוא מסרב בנחרצות ועונה: “תן לי להיות זמר”.

כמו כולנו, גם רגב נפגע בעקבות משבר הקורונה, והופעות רבות שתכנן בוטלו. יחד עם זאת, הוא מתעקש להישאר אופטימי, ולראות את הצדדים היפים שהתגלו בשנה האחרונה. “לקחתי משאית עם ציוד הגברה, דיג’יי ותאורה, ושימחנו אנשים בסגרים. עשינו מסיבות מרפסת והרקדנו אנשים, וברוך ה’ זה גם זה העניק לי פרנסה. עשיתי מופעי דרייב אין, מופעי קפסולות, שירי חופה לחתן וכלה, כל מה שרק היה אפשר. בנוסף, מצאתי את עצמי מתפתח עסקית מעבר לים. אני מרגיש שסך הכל הצלחתי למקסם את הקורונה, ולהוציא ממנה את הדברים הטובים, ואת המשפחתיות כמובן. בעיקר כואב לי על הנגנים שלי והצוות הקבוע שלי, שהקורונה עשתה להם לא טוב, אבל התחלנו לאחרונה לחזור למופעי זום ואני מקווה שבקרוב נחזור גם לבמות”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדשים מהרב

“התוכנית שלי הייתה להיות עקרת בית”; אורלי גולדקלנג בראיון אישי
Shape-2
אורלי גולדקלנג - צילום יוסי זליגר_1
היוצר אלנתן שלום בראיון אישי: “המציאות אמרה לי יבוא זמנך, אבל לא ככה”
Shape-2
WhatsApp Image 2021-05-19 at 10.32.16
ענת מלמוד מגלה: “קשר הדם עם דת אחרת עשה אותי פתוחה יותר”
Shape-2
ענת מלמוד. קרדיט יעל שלח (2)
“בסטנדאפ לומדים להתרסק”; אמיר מויאל בראיון על כסף, יהדות, ואמנות הסטנדאפ החדש
Shape-2
אמיר מויאל צילום שי מאיר
הזמר שהפך למגיש חדשות: ישי לפידות מדבר על המפנה בחייו
Shape-2
ישי לפידות. קרדיט דקל פלד (2)
“לא חושב שאני הכי חכם”: כך הפך נער החידות מרמת השרון למלך הטריוויה
Shape-2
איתי הרמן - יחצ - קרדיט צילום - שלומי יוסף
“כל פעם קמתי והסתערתי קדימה כמו אריה”: חיים ישראל מספר על הדרך הארוכה שעברפיי
Shape-2
Refael Mizrahi Fashion Photography (1) - Copy - Copy - Copy
“זה מאוד תסכל אותי, אבל היום אני מודה על כך”: נתנאל אלינסון מספר על חייו המרתקים והוצאת ספרו החדש
Shape-2
אלינסון. קר. עידו פעאל
“כולם מתויגים פה”: קובי אריאלי כבר לא בורח מהתיוג של ה’דוס’
Shape-2
קובי אריאלי. קרדיט באדיבות המצולם (2)
“התחלתי לבכות בהיסטריה ולהתחנן על חיי”; איתי לוקץ’ חושף את הרגע הקשה בחייו
Shape-2
DSC_7431-Edit

הרשמה חינם
דרך חשבונך בגוגל יתן לך:

  1. דף בית מותאם עם רבנים וסדרות מועדפים
  2. היסטוריית צפיות וחזרה למיקום אחרון שצפית
  3. הורדת וידאו ושיפורים אינטראקטיביים בנגן
  4. ועוד הטבות מתפתחות בהמשך השדרוג של הערוץ!
דילוג לתוכן